poniedziałek, 17 marca 2014

Lakiery magnetyczne, o tak!





W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam lakiery magnetyczne marki Sally Hansen, których nie kupiłam, a dostałam do wypróbowania od pani Asi, dziękuję! ♥ 
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale to ostatni taki "niewyraźny post"- tata naprawił Kodżaka :)

Na obu lakierach mamy dwa różne wzory, mi bardziej do gustu przypadł wzór falowany- daje on efekt jakbyśmy nałożyli wiele warstw lakieru na płytkę paznokcia.
Klikając tu --> strona sally hansen <-- możecie zobaczyć pozostałe kolory z kolekcji Magnetic Nail Color


Lakier ten można zakupić w cenie około 30zł, widziałam go w drogerii Hebe :) W UK lakier ten można zakupić w cenie 1. funta, co jest dla mnie nie do pomyślenia, że musimy tak przepłacać. 





Jeśli jesteśmy w temacie paznokci, chciałam wam sprezentować dość intrygujące pilniczki do paznokci. Za trzy złociste (tak, trzy, jeden nie chciał pozować do zdjęcia, bo wędrował po czeluści mojego pokoju) pilniczki zapłaciłam 4,9zł. To naprawdę świetna cena, gdyż w drogerii za jeden zapłaciłam 6zł. Link do pilników: tutaj.







Pisałam wpis po raz drugi, wredny blogger :/ Ale czego nie robi się dla czytelników. 

 


W facebook'owym konkursie organizowanym przez Euphoria Beauty Studio wygrałam przecuuuuuudowny długopis z kryształkami Swarovskiego! Do rozlosowania było 10 długopisów i udało mi się :) Teraz notatki pisze się jak marzenie :D





Zapraszam was serdecznie do mojej aukcji, gdzie sprzedaję czarne zamszowe bootki:

Do następnego postu, już mam parę pomysłów jak będzie wyglądał :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz