środa, 21 stycznia 2015

Zaskoczenie od Yodeyma!

Witam Was  serdecznie w nowym wpisie, w którym zaprezentuję... próbki od Yodeymy! Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, ale zacznijmy od początku...

Dnia pięknego, którego mnie spytacie, ja odpowiem, że niepamiętnego. Poprzez stronę http://zafree.com.pl/ dowiedziałam się o możliwości zamówienia darmowych próbek perfum YODEYMA Paris. Wypełniłam formularz i cierpliwie czekałam, a czas oczekiwania był dość długi, gdyż wynosił około 3 miesięcy. Ale warto było!

 


Dostałam 5 paczuszek z próbkami. Każda z próbek posiada atomizer. Ostatnim razem kiedy zamawiałam próbkę perfum dostałam coś a la kartkę pocztową z wieczkiem, w którym był kawałeczek waty z zapachem... A tutaj taka odmiana! Dostałam również katalog z perfumami damskimi oraz męskimi, które pogrupowane są według klasyfikacji nut zapachowych.

Na pierwszy ogień poszła próbka z NOTION WOMAN. Próbka bardzo długo się trzyma, a sam zapach ma to coś, woow! :D

Jak zdobyć darmowe próbki dowiesz się pod linkiem:
http://zafree.com.pl/index.php/oddam-za-darmo/376-darmowe-probki-perfum-yodeyma



Na stronie YODEYMA perfum Notion Woman kosztuje 94,20zł za 100ml flakon. To świetna cena jak za tak dobrą jakość i tak duże opakowanie. Niech tylko wpłynie wypłata ;)
Dodatkowa informacja: zamawiając dwa opakowania perfum, próbkę o pojemności aż 15ml dostaje się gratis! Jedno wielkie woow :D Dodatkowo każdy perfum jest wysyłany za darmo. Czy oni muszą tak kusić?!

A oto przybył wyczekiwany styczniowy ShinyBox!



Najlepszy ShinyBox do tej pory! Jestem w trakcie testów, więc za tydzień, ewentualnie dwa pojawi się post z moją opinią, czy też jak inni to nazywają, recenzją dotyczącą produktów. Po 2 dniach jestem już zachwycona balsamem do ust, peelingiem oraz szamponem pszeniczno- owsianym.

JUŻ NIC WIĘCEJ NIE MÓWIĘ! :D

Link do ShinyBox: ♥ShinyBox♥

Link do pudełka styczniowego: ♛Winter In The City





Aaaa, zapomniałabym. Chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 1000 wyświetleń! To bardzo miłe ♥ Powoli myślę o konkursie, ale na to jeszcze mamy trochę czasu. Nagroda powoli się nagromadza, to musi być takie wiecie, warte Waszego zachodu :D

Buziaki i miłego wieczoru kochani! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz