poniedziałek, 4 maja 2015

Tyle cudowności nam oferuje nowy katalog Oriflame nr 7/2015 ♥

Cześć i czołem moi kochani! :)

Chyba Wam się jeszcze nie chwaliłam (a powinnam!), ale od ponad 4 lat współpracuję ze szwedzką firmą kosmetyczną, oferującą kosmetyki bazujące na naturalnych składnikach :) Firma ta zwie się... Oriflame i powiem, że bycie konsultantką to świetna sprawa: poznaje się cudownych ludzi, testuje się świetne kosmetyki i jeszcze mi za to płacą! :D 





Dziś chciałabym Wam przestawić katalog, który obowiązywać będzie od dnia jutrzejszego, czyli 
od 5. maja 2015r. Pokażę Wam wszystkie noooowoooości, którymi jestem zachwycona i mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu. Mam też nadzieję, że tego typu posty również przypadną Wam do gustu- napiszcie w komentarzu lub w mailu jak reflektujecie na taki wpis :)

Linkeł do katalogu

No to zaczynamy! :D

Przede wszystkim muszę wspomnieć o tym, że katalog jest z dedykacją dla mam, gdyż
26. maja obchodzimy właśnie ten dzień. Wiele produktów cenionych przez klientki są w o wiele niższych cenach właśnie z okazji tegoż święta :) Pamiętajmy, że "prawdziwa dama to moja mama"- fragment z Gangu Albanii zawsze spoko :D



Pierwszą z nowości jest podkład Giordani Gold Mineral Long Wear z SPF 15. Cóż tu dużo mówić... seria Giordani Gold to klasa sama
w sobie: wysokiej jakości kosmetyki opakowane w eleganckie opakowania, czego więcej potrzeba do szczęścia? ♥ 
Opakowanie 30ml zawiera w sobie kosmetyk, który ma świetne krycie i długo się utrzymuje. Nie wiem jak Wy, ale ja zwracam również uwagę na zapach, a ten jest zacny. Omawiany przeze mnie podkład został wzbogacony o minerały wulkaniczne, które działają regenerująco :) 
Do wyboru mamy 5 odcieni, wspomnę, że podkłady dobrze "wtapiają się" pod nasz kolor skóry. Podkłady są wyprodukowane w polskiej fabryce, 
w jednej z najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk 
na świecie, osadzonej w Warszawie. Możemy być dumni ♥






Lakiery Giordani Gold są cudowne ♥ Już jedna warstwa lakieru daje nam piękny i intensywny kolor :) Lakiery mają szeroki pędzelek, przez co malowanie paznokci idzie bardzo szybko, a lakier tworzy jedną całość- bez smug :) Bardzo szybko schną a sam lakier jest dość trwały- nie pokrywałam go emalią 2 w 1 i po 10 godzinach, gdzie w międzyczasie sprzątałam dom, końcówki się nawet nie starły :o Do wyboru mamy aż 8 zacnych odcieni. Kolory ukazane w katalogu świetnie odwzorowują rzeczywiste kolory lakierów, a ja zakochałam się w Noble Burgundy oraz w Tea Rose :) Lakiery warte polecenia!



Żel do brwi Giordani Gold świetnie układa niesforne brwi oraz nadaje im naturalny kolor, przez co unikniemy wizyty na facebookowym fanpage'u "Brwi wpierdolki" :D Prowitamina B5 poprawia nawilżenie skóry i włosów (nie, nie miziamy włosów na głowie tym żelem!), działa przeciwzapalnie, wspomaga procesy regeneracyjne :) 
A co do kredek- są miękkie, przez co świetnie nadadzą się do linii wodnej oka. Mają intensywne kolory, za jednym zamachem otrzymujemy piękną kreskę. Kolory rzeczywiste kredek są nieco bardziej napigmentowane niż w katalogu ^^ Jestem 3 razy na tak! :D


Zacznę od kapsułek: jeżeli chcemy, aby nasza cera dobrze prezentowała się za dnia to musimy wspomóc jej regenerację w nocy :) Kapsułki na noc nam w tym doskonale pomogą. Z tego co kojarzę w Rossmanie są pojedyncze kapsułki za około 5-6zł. A za opakowanie 14 sztuk zapłacimy 29,90zł.
Myślę, że się opłaca :) Kapsułki oczywiście nanosimy na skórę, NIE ZJADAMY ICH! 



Po lewej mamy ochronną emulsję do twarzy z serii Ecollagen, która jest wzbogacona komórkami macierzystymi. Emulsja zapewnia wysoką ochronę przed słońcem i działa przeciwstarzeniowo. Posiada bardzo delikatny zapach, rozświetla koloryt. Jest lekki, szybko się wchłania 
i wyprodukowano go w Polsce :) 
Po prawej stronie mamy cudowną serię Royal Velvet, która gości w pielęgnacji mojej mamy :) Balsam z tej serii od pierwszej sekundy po nałożeniu wygładza skórę i wyrównuje koloryt. 
Ma przecudowny zapach i jest wydajny- już jedna kropka wystarczyła na powierzchnię całej dłoni- 
ja go stosować jeszcze nie mogę :( Pozostawia lekki "film", który ma chronić naszą skórę przed szkodliwymi wpływami środowiska :) Magia! :) Wyprodukowany jest również w Polsce.

Pomadki w bardzo ciekawym opakowaniu z pewnością przyciągną Waszą uwagę :) Posiadają zapach typowej pomadki. Delikatnie błyszczą, mają lekki kolor i są trwałe. Bardzo się zdziwiłam, gdy odczytałam, że wyprodukowane są w Chinach.

Powiem Wam jedno- jak to cudoooownie pachnie! Zielona herbata połączona z bergamotką dają znakomicie pachnący duet ♥ Te dwa produkty dedykowane są osobom z cienkimi włosami. Bardzo je chce! Na każdy dzień będę miała inny szampon, haha :D Zapach tych szamponów utrzymuje się na włosach bardzo długo

Seria Silk Beauty jest bardzo rozchwytywaną serią wśród moich klientek. Ma świetną cenę oraz znakomite działanie :) Ta kolekcja zawiera w sobie olejek z pierwiosnka wieczornego, który głęboko odżywia i wygładza skórę, chroniąc ją i nawilżając. Za to drugi składnik, proteiny jedwabiu nawilżają skórę, dając jej promienny wygląd (teraz jak ktoś Wam powie, że promieniejecie, to będziecie wiedzieć dlaczego! :D) i daje uczucie jedwabistej gładkości. Pięknie pachnie ta seria. Z okazji dnia matki za zestaw składający się z 3 kosmetyków zapłacimy jedyne 29,90zł przy zakupach za 69zł 
z całego katalogu :) 

Powiem tak- kupię, zdrapię napis "Feet Up" i się tym będę psikać, o, bo pachnie ta seria przecudownie :) Kiwi i mięta są cudownym duetem i wiem, że ta seria musi być w moim posiadaniu ♥

I to tyle na dzisiaj z mojej strony, bardzo dziękuję Wam za uwagę i... za ponad 2.500 wyświetleń :D 

PS: Co jakiś czas w Oriflame jest jakaś super hiper fajowa oferta rekrutacyjna- w katalogu 7 również takowa jest.  Jeśli wejdziesz do Oriflame i zrobisz jakiekolwiek punktowe zamówienie to dostaniesz śliczną filiżankę z Jacobs! Jeśli chciałabyś/chciałbyś spróbować swoich sił w... spotkaniach z ludźmi to napisz na mail: olawodzislawska@wp.pl, a w tytule zamieść: Oriflame szalona Olałka.

 Serdecznie pozdrawiam,
szalona Olałka :*

7 komentarzy:

  1. Olałke!Tte 2000 to ja ci zrobiłam :P :* wchodzę parę razy dziennie żeby zobaczyć czy coś napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery do paznokci prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach wyglądają jeszcze lepiej i w pracy sprawdziłam ich trwałość- są mega wytrzymałe jak na spartańskie warunki w mojej pracy :)

      Usuń
  3. ja zamówiłam ten pędzel do podkładu. Co o nim myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatny dla skóry, a jego design... jest genialny! :) Bardzo dobry wybór :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń