środa, 12 września 2018

Funkiel nówka podkład, czyli premiera Fenty Beauty by Rihanna w Polsce!

Dzień dobry ♥

Witam Was serdecznie, moi drodzy w dzisiejszym wpisie. Dzisiejszym bohaterem wpisu jest produkt, na który czekałam z niecierpliwością! Produkt, dla którego przez tydzień wegetowałam na próbkach, by nie kupować nic innego. Produkt, który wyszedł w moje urodziny. Hihi ♥

O czym mowa?

Zapraszam do dalszej części mojego wpisu!


Fenty Beauty by Rihanna Podkład do twarzy Pro Filt'r Soft Matte Longwear Foundation
Gramatura: 32 ml
Koszt: 145,00 zł/sztuka
Nietestowane na zwierzętach ♥


Dzisiejszym bohaterem jest nowość, na którą czekałam przebierając nóżkami, jak szalona. Podkład od samej Robyn Fenty, znanej jako Rihanna. Z samą marką miałam styczność we włoszej Sephorze, a dokładniej w Bari, kiedy to odwiedziłam Karolcie. Zakochałam się w złotym rozświetlaczu Killawatt Freestyle Highlighter i podkładzie. Ale czekałam. 
I otóż się doczekałam! 7 września 2018r., kiedy to skończyłam 24 lata, miała miejsce oficjalna premiera kosmetyków Fenty Beauty by Rihanna we wszystkich perfumeriach Sephora. Dzień wcześniej ruszyła sprzedaż internetowa, lecz dobieranie podkładu przez internet- to nie dla mnie. 
Przestąpiłam bramki Sephory, umieszczonej w Agorze Bytom i ... i moim oczom ukazała się szafa z_kosmetykami Fenty Beauty! Obmacałam wszystko z należytą dokładnością, lecz jako dziwna baba kupiłam tylko to, co planowałam, czyli podkład. Wraz z Paniami dobrałam odpowiedni odcień (bo_jest ich od pierona, tj. 40), zapłaciłam i pofrunęłam do domu, aby paczeć, macać i cieszyć się z_nowego nabytku.


Bardzo, ale to bardzo podoba mi się szata graficzna całej kolekcji. Butelka, która skrywa podkład jest wykonana z mrożonego szkła z delikatnym, białym logotypem marki. Opakowanie jest niestandardowe, ponieważ znajduje się w nim 32 ml podkładu. Do tej pory, wszystkie podkłady, z_którymi miałam przyjemność co rano pracować miały po 30ml. Dobra zmiana, 2 ml to zawsze coś.

Podkład jest rzadki, ale bardzo wydajny. Jedna pompka wystarczy, aby wykonać pełen makijaż. Jak widać na załączonym wyżej obrazku, podkład jest kryjący. Wybierając odcień podkładu należy pamiętać, że on trochę ciemnieje. Widziałam opinie na stronie Sephory i widać, kto kupił podkład przez neta 😂
Jestem zachwycona efektem i wytrzymałością!

Jeżeli chodzi o efekt: podkład staje się satynowy, nie wchodzi w załamania, nie podkreśla zmarszczek i porów. Testowałam go zarówno na bazie, jak i bez- w obu sytuacjach spisał się rewelacyjnie. 

Jeżeli chodzi o wytrzymałość: gdybym do pięć minut nie robiła facepalmów w pracy, nie starł by mi się podkład z czubka nosa. Po całym dniu, czyli: po wędrówce ludów do pracy, pracy (i_wspomnianych wyżej facepalm'ach), wędrówce ludów z pracy, zahaczając o trylion sklepów podkład był w nienaruszonym stanie. Strefa T nawet nie pobłyskuje, w załamaniach nic się nie zbiera, pory nie wychodzą spod i nie straszą ludzi. Nie roluje się! Jestem zachwycona

Z technicznej strony- podkład produkowany jest we Włoszech ⛱

Gdybym miała kupić go drugi raz- nawet bym się nie zastanowiła, ino bym brała ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz