sobota, 17 sierpnia 2013

Balsam brązujący, aww ♥

cześć i czołem!

Po prawej stronie bloga dodałam listę zakupów, które będę uzupełniać :) A znając mnie będzie się tam pojawiać coraz więcej rzeczy :D

Jednym z produktów jest balsam brązujący. Poszłam do drogerii z zamiarem zakupu takiego balsamu, ekspedientka pokazała mi parę znanych chociażby z reklam marek, po czym pokazała mi polski produkt, a jak :D Zakupiłam balsam brązujący do ciała firmy... MIRACULUM :)
Kosztował mnie tylko 5.99, jest go 250ml, czyli dość sporo. Ma prześliczny zapach *_* I co najlepsze- już po jednej aplikacji są efekty! Poczytałam trochę recenzji i co się okazuje- ten brązujący balsam jest lepszy niż te z firm promowanych :) Z racji choroby nie mogę przebywać długo na słońcu, dodatkowo mam bardzo jasną karnację, co mnie bardzo irytuje. Aż znalazłam cud kosmetyk ♥ Po tygodniu pokażę wam efekty po balsamie z Miraculum ;)

Wracając do mojej zacnej listy zakupów- znajduje się tam ten oto produkt:

Fajna sprawa, bo jest teraz na niego promocja w Rossmanie, oto link:
Pachnie nieziemsko i jest go pół litra! :D Oszczędnie moi drodzy :)

A teraz pytanie do was: czy posiadacie jakiś sprawdzony bronzer w kompakcie? Bo po filmiku katOsu się strasznie napaliłam na bronzer i no ten... :D

Do następnego wpisu, komentujcie i subskrybujcie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz