niedziela, 8 września 2013

No i po urodzinach :(

Cześć i czołem :) W dzisiejszym poście trochę nowości, jakie mnie odwiedziły :D

No to jedziem z koksem!
  1. Kredka do oczu Kohl (Oriflame, Nude) kredka czyni cuda!  Jest kremowa a nie biała, więc malując linię wodną nie odznacza się, redukując oznaki zmęczenia :) Nie szczypie, jest wydajna, kosztowała mnie 9.9zl :) 
  2. Nawilżone chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej (Altera, drogerie Rossman) byłam zmuszona do ich zakupu, gdyż poprzednie chusteczki z płynem micelarnym skończyły się bardzo szybko :( Szukałam podobnych chusteczek do tych z bebeauty, znalazłam, ale 7zł za 10 chusteczek nie dam -.-' więc skusiłam się na te :) Bardzo ładnie pachną, oczyszczają i zostawiają skórę taką mizi mizi (tak, Oli odwala :D). Btw: świetnie nadają się do wycierania piwa z kurtki xD
  3. Korektor pod oczy (Oriflame, Pink and Gold) jak już makijaż, to makijaż! Różowy korektor nadaje świeży, promienny wygląd, maskuje opuchnięcia. Złoty maskuje cienie pod oczami :) Korektor dajemy na podkład, przez pudrem. 
  4. Szampon zwiększający objętość włosów HairX (Oriflame) stosuję go już 3 dzień... i są efekty! Na drugi dzień włosy nie są oklapłe, są miękkie w dotyku. Sam szampon jest przeźroczysty. Jest go 250ml, kosztował mnie 10.9zł. Zobaczymy co będzie dalej :) 
  5. Krem Skin Dream BB 5w1 (Oriflame, Fair) rzecz ujmując... kocham ten krem! Świetnie kryje, wyrównuje koloryt, nawilża, nie czuć jego obecności na twarzy i posiada filtr 30. Niestety nadaje się on tylko na okres letni :( Ale aaaahhh ♥
  6. Krem matujący Pure Skin Shine Control do cery tłustej (Oriflame) pod 5 wspomniałam o kremie BB, który ma właściwości nawilżające. Na mojej skórze powinien się świecić, ale... mam oto cudowny krem, który po pewnym czasie stosowania (około tygodnia) zredukował produkcję sebum! Krem jest godny polecenia (dla osób ze skórą mieszaną/tłustą) i swojej ceny, która nie przekracza 16zł. Krem matujący + krem BB= cudo :D

No i tego na dzisiaj byłoby tyle :P A teraz pytanie do was- w następnym poście:

pielęgnacja skóry?
czy
wszystko o paznokciach?

Czekam na komentarze, pytania, hejty, na wszystko :*

Do następnego postu :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz