poniedziałek, 25 września 2017

Beauty School, czyli wrześniowe wydanie pudełka ShinyBox

Witam Was, moi kochani, w nowym wpisie. 

Dziś na tapetę wskakuje wrześniowa edycja pudełka ShinyBox o nazwie Beauty School. Przed otrzymaniem pudełka standardowo się zlękłam... Dziewczyny na profilu Shiny mnie przeraziły swoimi spostrzeżeniami. I bałam się kuriera z paczką. Powiem Wam, że chyba przestanę czytać opinie dziewczyn, ponieważ zachwyciłam się zawartością (oczywiście z dwoma wyjątkami). 
Jakość zdjęć jest o dupę rozbić, testowałam srajfona i robienie nim zdjęć. Jednak mój kafelkowy hateciak daje radę. Obiecuję poprawę!
Nie zwlekajmy dalej! 



Bardzo przyjemny dla oka projekt pudełka, który nawiązuje z akcją Beauty Lesson, na celu której było opisywanie niektórych tricków związanych z makijażem i wyglądem. Całkiem okejka. Większość trików znałam, ale kilka nowych wpadło do mojej pustej bańki. Dodatkowo przy każdej z jedenastu lekcji piękna można było wygrać pudełko, a jak wiadomo konkursy to wabik do aktywności fanek strony.

COUGAR by Paula Dunne Perfect Pout Lip Plumber
Sugerowana cena: 70,00zł/10ml
produkt pełnowymiarowy
Produkt Perfect Lip Plumber jest kosmetykiem najnowszej generacji, który optycznie powiększa usta i nadaje im zmysłowy wygląd. Dzięki aktywnemu składnikowi  Volulip usta mają pełniejszy kształt, są idealnie nawilżone, wygładzone i miękkie. 
Powiększenia ust, niczym po botoksie, nie zauważyłam. Zauważyłam jednak świetne i długotrwałe nawilżenie, sam produkt utrzymuje się bardzo długo i potwierdza to również koleżanka pisząc: "Powiem Ci, ze jadłam bagietkę a ten błyszczyk do powiększania dalej siedzi na ustach 😱". Huehue. Błyszczyk i u mnie dzielnie siedział mimo, że pałaszowałam czekoladę (niedobra Olałka, ciągle podjada!)
Ma strasznie nieprzyjemny zapach, taki sztuczny. Konsystencja błyszczyka strasznie się klei, Mater Dei. Po nałożeniu na usta odczuwa się mrowienie. 
Cena produktu jest zabójcza, gdyby nie ShinyBox to nie kupiłabym 👮 Produkt do kupienia na stronie: klik
Ten produkt był wyłącznie dla osób, których pudełko wrześniowe było minimum drugim pudełkiem w ramach jednej subskrybcji, hura!

 Bellapierre Shimer Roll
Cena sugerowana: 60,00zł/2g
Produkt pełnowymiarowy
Proszek mineralny w nowym, praktycznym opakowaniu dla jeszcze łatwiejszego użycia. Shimmer Roll może być nakładany bezpośrednio na dowolny obszar twarzy, oczu, policzków, ust i ciała. Kolor, który pasuje do każdego odcienia skóry. Produkt jest wegański. 
Ło matko bosa! Gdy zobaczyłam cenę to się przeraziłam. Malusieńki produkt i taka cena. Ale jak się pomaziałam to się zakochałam!
Przepiękny efekt tafli. Dodatkowo produkt jest z rollerem, przez co aplikacja jest banalnie prosta i nie wymaga użycia paluchów czy też pędzli. Przepiękny odcień. Podoba mi się 👧💕
Co ciekawe- na stronie producenta nie mogłam znaleźć tego proszku mineralnego w formie przekazanej w pudełku. Ciekawe...

Smart Girls Get More Paletka do konturowania
Cena sugerowana: 13,99zł/sztuka
Produkt pełnowymiarowy
Produkt jest połączeniem czterech elementów: pudru matującego, bronzera o matowym wykończeniu, różu do policzków oraz rozświetlacza. Jest to idealne narzędzie do definiowania twarzy poprzez cieniowanie, rozświetlenie, rzeźbienie światłem i cieniem tych cech twarzy, które chcemy uwypuklić przy jednoczesnym minimalizowaniu tych cech, które chcemy ukryć. 
Na samym początku wpisu wspomniałam o dwóch bublach, wyjątkach od genialnych produktów. Tak, to pierwszy z nich. Przede wszystkim produkt dotarł do mnie porysowany... Coś tu chyba nie tak, mam nadzieję, że widzicie rysy na opakowaniu. Pigmentacja- pożal się Panu Bóckowi. W tej samej cenie otrzymamy produkty drogeryjne, np. Wibo, które ubóstwiam. Dam jeszcze szansę tej paletce "na mokro", może może?
Paletka była produktem wymiennym z błyszczykiem tej samej firmy. Mimo wszystko chyba trafiłam lepiej :)

Delia Cosmetics Lakier do paznokci Trend & Big Brush
Cena sugerowana: 6,50zł/sztukę
Produkt pełnowymiarowy
Kolekcja lakierów od marki Delia, oparta jest na nowej, szybciej schnącej formule. Została również wzbogacona o nowy płaski, gruby, zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu wykonanie manicure jest znacznie szybsze. Mix kolorów. Lakier. Zwykły lakier z cudacznym opisem. Podczas, gdy inne firmy śledzą trendy i dodają lakiery hybrydowe, to w kolejnym pudełku znajdujemy zwykły lakier. Tak, to drugi bubel. Jedynym pozytywem tego produktu jest kolor dyniowy, jesienny. Tyle pozytywów tegoż produktu... 🙊

CleanHands Odświeżające mydło do rąk antybakteryjne
Cena sugerowana: 6,49zł/200ml
Produkt pełnowymiarowy
Odświeżające mydło do mycia rąk o działaniu antybakteryjnym delikatnie się pieni, skutecznie oczyszczając i odświeżając ręce. Skutecznie usuwa brud i bakterie, pozostawiając ręce w idealnej czystości. Po komentarzach pod wpisem Shiny widziałam, że dużo dziewczyn psioczyło na ten produkt. A ja Wam odpowiem, że mi się produkt bardzo spodobał! Pięknie pachnie, jest bardzo wydajny (jedna pompa wystarcza) i ma bardzo fikuśne opakowanie. Mizi mizi 😻 💙

Novex Deep Moisture Hair Mask Argan Oil
Cena sugerowana: 46,68zł/1kg
Miniatura

Bogata w czysty olej arganowy i witaminę E maska Novex jest przeznaczona dla osób z suchymi, matowymi włosami oraz przesuszonymi i splatanymi końcówkami. Formuła bazująca na oleju arganowym dogłębnie odbudowuje strukturę włosa. Argany, wszędzie argany. Poszalałam i jako pani domu kupiłam sobie nawet płyn do mycia podłóg z olejkiem arganowym! A niech się podłogi cieszą 😂 W pudełku znalazłam miniaturę, która bosko pachnie. W mojej szafce mam 3 maski do włosów, ten produkt będzie musiał chwilkę poczekać.
Moja maska była napoczęta... muszę w poniedziałek z samego rana napisać do Shiny z reklamacją...

Cashmere Utrwalająca baza pod cienie
Cena sugerowana: 22,00zł/7g
Produkt pełnowymiarowy

Utrwalająca baza o neutralnym cielistym kolorze i delikatnej, kremowej konsystencji. Wygładza skórę powiek i wyrównuje koloryt. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje (co robi?!) kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 godzin.
Bardzo miłe zaskoczenie, bo właśnie miałam kupić bazę. Genialnie byłoby dostać bestsellerową bazę pod cienie z Inglota, ale! Baza bardzo dobrze się rozprowadza. Nałożony cień trzyma się dłużej na mojej opadającej powiece. Piękne opakowanie. Cóż więcej dodać, podoba mi się. Produkt świetny i nie za milijony monet. 

Pierre Rene Wkład cień do powiek
Cena sugerowana: 6,99zł/sztukę
Wkład do paletki
System do indywidualnej kreacji kolekcji kolorystycznych gwarantujących personalizowany dobór odcieni do typu urody oraz rodzaju makijażu. Mix pięciu kolorów. 
Ile posiadaczek- tyle opinii. Mi osobiście produkt bardzo się podoba :) Bardzo ładna pigmentacja i trafił mi się piękny odcień. Produkt jest w przeźroczystym etui, które jest wielorazowego użytku. Jestem na tak.
ShinyBox Face Chart
Cena sugerowana: 20,00zł/sztukę
Produkt pełnowymiarowy

"Face chart to inaczej szkic makijażu. Wielu wizażystów często z niego korzysta, zwłaszcza przed ważnymi sesjami czy pokazami, np. mody. Taki szkic bardzo ułatwia potem pracę i pomaga stworzyć idealny makijaż. Jestę profesionalnym wizażystą, bo sobie koloruję! A tak serio- produkt nawiązuje do lekcji piękna, o których wspominałam na początku. Fajny bajer, nawet sama się pobawiłam paletką do konturowania. Sami widzicie- nawet na kartce papieru pigmentacja jest średnia. Ale przyznajcie- pięknie konturuję 😝💝
I gratisy: 
Bon o wartości 20zł do pakamera.pl (handmade) 

Magazyn ShinyMag

próbka kremu do rąk marki Biały Jeleń

Jaka jest Wasza opinia o zawartości wrześniowego pudełka? Dajcie znać w komentarzach :)
Jeżeli chcielibyście razem ze mną przeżywać otwieranie pudełek i odkrywanie zawartości to zapraszam do subskrypcji: klik

5 komentarzy:

  1. Wooo przynajmniej kolory lakieru i cienia trafiły Ci się cudne, bo u mnie strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że miałam szczęście do kolorów :)

      Usuń
    2. A jakie Tobie trafiły się kolory?

      Usuń
  2. Dostałam taki sam wkład do paletki a lakier w odcieniu niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadły do gustu? Czy zgadzasz się z moją opinią dotyczącą pigmentacji wkładu do paletki? :) ♥

      Usuń