czwartek, 12 lutego 2015

Przede wszystkim ma działać!

Witam Was moi kochani :)

Od ostatnich wpisów dostałam dość sporo wiadomości prywatnych, że bardzo podobają się moje posty... aż mnie duma rozpiera! Nawet nie wiecie jak to bardzo motywuje :*

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić ten oto krem:


Po wizycie w Yves Rocher dostałam bardzo dużo próbek, między innymi tę. Jako, że byłam okropnie zabiegana nie miałam czasu zrobić co tygodniowej maseczki nawilżającej i moja skóra wołała o pomstę do nieba! Była przesuszona, fe fe :(  Poszperałam w mojej skarbnicy znajdującej się w pudełeczku z ShinyBox'a i znalazłam tą malutką saszetkę.

Po otwarciu zapach mnie troszeczkę odstraszył, ale należy pamiętać, że firma Yves Rocher dba o naturalne składniki i działanie, co nie zawsze niesie za sobą fiołkowe nuty zapachowe. Nałożyłam krem wieczorem a rano... cud! Moja skóra była nawilżona, ale nie tłusta! Formuła żelowa dała na prawdę świetny efekt na mojej skórze. Wielkie woooow i brawa dla firmy. Krem pachnie dla mnie ogórkiem zielonym połączonym z czymś... hm... Jako, że nienawidzę ogórka zielonego i pomidora to przez to zapach jest dla mnie okrutny.

"Krem wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt intensywnie nawilża skórę przez 24h, dzięki czemu odzyskuje ona komfort i jest widocznie bardziej elastyczna i pełna blasku."

Składniki
Składnik aktywny:
Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymując wodę w skórze
intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają.

Więcej o składniku aktywnym:
Sok z klonu z Kanady (Quebec) i niebieska agawa z Meksyku mają właściwości zatrzymujące wodę w skórze .
Dodatkowy składnik aktywny: Masło Karité bio, odżywia i dodające komfortu suchej skórze.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio, masło karité bio.
 
Patrząc na te składniki zadaję sobie sama pytanie- dlaczego ten krem pachniał mi ogórkiem? :D Czy ze mną jest już tak źle?! Musicie to sprawdzić i dać mi znać czym on dla Was pachnie :D


Już jutro przyjdzie do mnie mój ShinyBox ♥ Od razu dam znać co w nim dostałam i podzielę się z Wami moimi pierwszymi spostrzeżeniami :)) 
 
 Pozdrawiam Was serdecznie :*         
              
 
 
 

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś próbkę tego kremu i faktycznie był bardzo przyjemny :)
    Nie mogę sobie tylko przypomnieć czy mi też tak bardzo pachniał ogórkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na potwierdzenie moich przypadłości :D

      Usuń