poniedziałek, 23 lutego 2015

Kremy do rąk L' occitane za... darmo!


Witam Was serdecznie :)

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kremy L' Occitane.  Może zacznę 
od krótkiego przestawienia tejże firmy:


"Od 1976 roku L'occaitane, czerpiąc inspirację z regionu Morza Śródziemnego i tamtejszych technik, tworzy produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy charakteryzujące się naturalnością, zmysłowymi konsystencjami i intrygującymi zapachami."



Sklepy stacjonarne są nasycone cudownym zapachem, a klimat i personal jest przecudowny! Jestem zachwycona sklepem osadzonym w Silesia City Center przy Placu Tropikalnym :) 


Dwa powyższe kremy otrzymałam za darmo. Jak? A już Wam powiem :) Wchodzicie TUTAJ 
i postępujecie zgodnie z kolejnymi krokami. Następnie otrzymujecie na swój mail potwierdzenie 
i tego właśnie maila należy pokazać w sklepie stacjonarnym lub można też wpisać kod przy zamówieniu internetowym. Listę sklepów stacjonarnych znajdziecie TUTAJ :) Dostaniecie dwie miniaturki kultowych kremów do rąk o pojemności 10ml w metalowym pudełku widocznym na powyższym zdjęciu.


Krem pachnie przecudownie,  krem waniliowy. Drugi krem jest różany, problem w tym, że nienawidzę zapachu róż w kosmetykach :( Co do kremu waniliowego- szybko się wchłania, a zapach pozostaje bardzo długo na dłoniach. Krem zawiera w sobie aż 20% masła shea, przez co krem ten chroni, odżywia i zmiękcza skórę rąk. Przestraszyła mnie jednak co nieco cena, gdyż za 30ml tego produktu zapłacimy 29,90zł :( Nie ma co, trzeba czekać na promocje! Na stronie internetowej sklepu znajduje się następująca informacja: 

"Masło shea jest stosowane przez kobiety w Afryce, aby odżywić i chronić skórę oraz włosy. Często nazywane jest "złotem kobiet". Od 1980 roku, L'OCCITANE stosuje masło shea z Burkina Faso, pozyskiwane ze zrównoważonych upraw na zasadach sprawiedliwego handlu."
  
Składniki użyte do stworzenia tego cuda są w większości pochodzenia naturalnego, a sam produkt został wyprodukowany we Francji. Ma cudowne opakowanie- proste, bez zbędnych ozdób. Całe opakowanie jest przeurocze ♥


Przy rejestracji dostałam również a la pocztówkę, która upoważnia mnie do odbioru prezentu przy zakupach powyżej 100zł, a prezent moi mili składa się z miniatur bestsellerowych produktów, których jest aż 6: szampon odbudowujący Armakologia 50ml, odżywka  odbudowująca Armakologia 50ml, żel pod prysznic Werbena 50ml, mleczko do ciała Werbena 50ml, nawilżające mydło Masło Shea Mleko 50g, krem do rąk Masło Shea 10ml.


Podsumowując, jestem zachwycona tym kremikiem! Jest bardzo wydajny i powtórzę się- oczarował mnie ten waniliowy zapach ♥ W ofercie jest dużo więcej wariantów zapachowych, każdy znajdzie coś dla siebie. 

To tyle ode mnie, bardzo dziękuję za tak dużo wyświetleń :) Bardzo mnie to motywuje do dalszego tworzenia postów. Dajcie znać, czy odebraliście te dwa kremiki i jak Wasze odczucia :)
Do następnego wpisu! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz